Profil verejného obstarávateľa
Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Spojená škola internátna
Zastúpená: Mgr. Monika Koperdáková, riaditeľka školy
IČO: 00187917
DIČ: 2021331411
S í d l o:
Ulica: Partizánska 13
Mesto: Spišské Vlachy PSČ: 053 61
Informácia o zadaní zákaziek na obstaranie tovarov, služieb a prác
v súlade s §9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
P. č. | Deň zverejnenia | Predmet zákazky | Dohodnutá cena zákazky (v € bez DPH) | Termín zadania zákazky (uzavretia zmluvného vzťahu) |
---|---|---|---|---|
1. | 26.08.2013 | Ovocie a zelenina | 3000,00 € | 30.08.2013 |
2. | 16.09.2013 | Všeobecný materiál (materiál na údržbu budovy) | 2500,00 € | 23.09.2013 |
3. | 07.10.2013 | Správa a údržba pc siete | 2000,00 € | 14.10.2013 |
4. | 11.10.2013 | Školské potreby | 1560,40 € | 17.10.2013 |
5. | 21.10.2013 | Potraviny | 5000,00 € | 28.10.2013 |
6. | 06.11.2013 | Jedálne kupóny | 1806,58 € | 12.11.2013 |
7. | 02.01.2014 | Drogéria | 1200,00 € | 02.01.2014 |
8. | 02.01.2014 | Potraviny | 8000,00 € | 02.01.2014 |
9. | 02.01.2014 | Mäso, mäsové výrobky | 5000,00 € | 02.01.2014 |
10. | 03.01.2014 | “Činnosť bezpečnostného technika” |
2880,00 € | 08.01.2014 |
11. | 03.01.2014 | Drogéria | 3000,00 € | 08.01.2014 |
Poznámky:
Platí pre predpokladanú hodnotu zákazky, ktorá je rovnaká alebo vyššia ako 1000 € /rok , alebo počas trvania zmluvy, ak je zmluva uzavretá na dlhšie obdobie ako 1 kalendárny rok. Zverejnenie je povinné najmenej 3 pracovné dni pred jej zadaním, v prípade časovej tiesni najneskôr v deň zadania. Verejný obstarávateľ je do dňa nasledujúceho po dni zriadenia elektronického úložiska na ÚVO, oprávnený splniť povinnosť uverejnenia informácií a dokumentov, ktoré sa uverejňujú v PROFILE, uverejnením na jeho webovom sídle.
Pod zadaním zákazky sa rozumie uzavretie zmluvy, vystavenie objednávky alebo nákup v hotovosti.